حال که شاخص هوای تهران به 162 رسیده است و در آلودگی هوای محض به سر می بریم، متناسب با این روز ناخوشایند، تصمیم گرفتیم تا علل خاک گرفتن خانه را بررسی کنیم. 

البته اگر الان خانه ی شما پر از گرد و غبار باشد، چندان دور از انتظار نیست، اما در شرایط عادی، به این دلایل است که خانه ی شما خاک دارد.


بعد از یک روز سخت که حسابی درگیر تمیز کردن خانه ی خود بودید و همه جا را برق انداختید، ناگهان با خانه ای پر از گرد و خاک مواجه می شوید که انگار نه انگار تنها یک روز قبل بود که آن را مثل دسته گل پاک و تمیز کرده بودید.


مشکل چیست؟


دست و پنجه نرم کردن با گرد و غبار تنها چیزی نیست که در طول روز با آن مواجه می شویم، اما به طور قطع یکی از آن موارد مهم است که حتما باید به آن رسیدگی کنیم. موارد زیر به شما کمک می کنند که علل زود به زود گرد و خاکی شدن منزلتان را بشناسید.


منبع گرد و خاک منزل شما



پنجره ی خانه شما همیشه باز است


دقت داشته باشید، هوای تازه تنها چیزی نیست که از یک پنجره ی باز به داخل خانه شما می آید. به خصوص که اگر در یک شهر شلوغ و صنعتی زندگی می کنید، باید حواستان به میزان گرد و خاکی که از این پنجره های باز به خانه شما می آید، باشد.




وسایل خانه ی شما بیش از اندازه مصنوعی هستند


خوب است بدانید که وسایلی که جنس آنها مصنوعی هستند، گرد و غبار بیشتری نسبت به چوب و سنگ به خود جذب می کنند. جاروبرقی خود را آورده و هرچه گرد و خاک هست را از روی مبلمانتان بزدایید. البته ما به شما پیشنهاد می کنیم که هر از چندگاهی نیز از بخارشور نیز استفاده کنید.


ادامه در لینک زیر:


https://www.khooger.com/book/%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D8%AE%D8%A7%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF